HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

iskola iskola te mindenem

én-életem 2009.11.09. 21:38

 Sokat törtem az agyam  azon hogyan kezdjem el a fogalmazásomat miért az én iskolám a legjobb.7 évesen léptem át elöször az iskola kapuit .Az akori tanárom aki sajnos már nem él mivel láta hogy félek egy kicsit melémlépet kedvesen rám mosolygot és megfogta a kezem .Atól a perctől tudtam ott biztonságba vagyok.Sokat játcotam,tanultam felfedeztem dolgokat ebben az intézményben.Alsó tagozatban nem nagyon szeretem tanulni és iskolába járni és jó tanuló sem voltam .4.osztályban majdnem megbuktam irodalomból és ekor az igazgatóm Őcsödi KIss József aki a mai napig ő igazgatja az iskolát azt monták ö látja benem a tehetséget  és töbre vagyok képes mind ahogy hiszem .ezek után oddakeztem figyelni az órán és elkeztem járni vers és prózamondó versenyekre ahol első és második helyezéseket értem el.most biztos azt gondolják hogy nem magamról kell irni hanem az iskoláról.De tudniuk kell hogy az iskola a tanárok nélkűl nem lene olyan jó hisz ők biztatak ők fedezték fel benem és sok társamban is a tehetséget.KIss falusi iskoláról van szó ahol a lakói szegény tiszteséges emberek .Iskolánkba mert nem csak magam nevében beszélelek nehezen oldják meg a fűtést mert gázkazánnal tűzelnek,régi kopott padok vanak,kis tornaterem,ebédlő.Lecsukom a szemem és előtem van barátaimal menyit hűlyéskedtűnk ott azok a kis falak között.Menyi versenyeken,űnnepeken,kirándulásokon vedtűnk részt.pedig higyék el nem volt kőnyű helyzetbe se az iskolánk se mink.Anak elenére hogy az iskolánk kicsi szerény szeretetben és reménybenanál gazdagabb .Ezért szántam el magam erre az irásra mert szeretnék örömet okozni ha nyerne az iskolám  a Tanáraimnak,családomnak és a falu apraja nagyának mert a kis faluban élők az a családom hisz mindanyian ismerjűk egymást és a gyerekeknek szeretném ha jobban és kedvesebben telnének az iskolában töltöt napjaik hogy legalább ott ne keljen nélkűlözniük és jól érezék magukat szeresenek oda járni és bátran ki tudják jelenteni  :iskolám iskolám te mindenem

31 komment

Címkék: eniskolam

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr961513925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az, hogy megbuktál, látszik a művedből!
És az is, hogy ebben az iskolában valószínűleg nem tanítottak helyesírást!
RETTENETES.
Nagyon szép lenne, ha ez jó pályázat lenne, olyan jóindulatnak gondollak, hogy lehet ilyen förtelmet írni.
Nehogy megsértődj, de miért nem olvastatod el mással előtte, ha ennyire rossz a stílusod és a helyesírásod????
Biztos mondták volna, hogy NEEEEE!!!
Szerintem el kellene végezned még egy iskolát!
Csatlakozom az előttem szólóhoz!
Ugyan ugyan, ti nagy művelt emberek milyen szűklátókörűek vagytok! Mit sem értettek az irodalomhoz, ha azzal kezditek, hogy vannak benne nyelvtani hibák. És? Bizonyára ti tökéletesek vagytok.

Szerintem ez egy meleg hangvételű írás, melyben őszintén vall emlékeiről valaki.

A bevezetése, a tartalmi szál vezetése szerintem jól ki van találva, és a végső lezárás "iskolám, iskolám te mindenem" nagyon fantasztikus.

Ez egy irodalmi mű, nem is helyesírás versenyre küldte. Helyesírásért kritizálni egy írót, olyan mintha egy festőt kritizálnánk, hogy nem tud egyenes vonalat festeni...
Még ha "lennének" nyelvtani hibák, akkor azt mondom, oké, előfordul, hogy az ember itt-ott elüt valamit, nem veszi észre, stb... De itt maga az egész egy nyelvtani hibás valami - a legjobb szándékkal sem lehetne irodalmi alkotásnak nevezni!

Mindazonáltal egy írónak tudni KELL írni! S ehhez - szerintem - természetes módon tartozik hozzá a helyes írásmód alkalmazása. Enélkül egy értelmetlen zagyvalék az egész. Pl. a vesszők hiánya eleve olvashatatlanná teszi a szöveget. De még ha ez lenne a legnagyobb baj...

Itt az első 8 sorban kapásból 27 hibát találtam, ami már nem mondható véletlennek... Olyat meg leírni, hogy "játcotam"... :)) Hát nem semmi...

Kedves Szerző! Ugye ez az írás csak poénból van itt?
Tudom nem mentség de mikor irtam a kislányom a kezemben volt.Sirt ,nyöszörgött,izgett-mozgott a kezeim között.Mikor észre vettem a hibákat már késő volt.Nem tudtam és nem is tudom kijavitani.sajnálom
Mesterien megfogalmazott írást olvastam és felkavarta bennem a deák éveim szép napjait.Szép perceket adtál,köszönöm.
nagyon szép igaz hogy van benne egy kis hiba de az iskola éveket idézi fel
Az iskolai képek,emlékek vissza tükröződnek.
Mint egy elveszett illat száll belénk az édes emlékek,
Az írás mint egy rendezett tengerparti kertek ívódnak a sóvárgó lelkünkbe
@laszlosz9: Az írás és a fogalmazás,csillagos ötöst érdemel,ez vitathatatlan.Egy mesterien megfogalmazott mű,
Az ékezetek kihagyása,mentségére legyen,mert a kis gyermekét a karjaiban fogta,ezért nem használta.
Máskülönben,a szíveket megérintő írás csillagos ötöst érdemel.
Nekem tetccet ez a kis irás
szép volt 4-es fölé
A helyesírási hibákat leszámítva,nem rossz.Egy 4-est megér.
4-est én is adnék rá
5 -ös a helyesirási hibák elenére
én is 5 adok rá szép volt és hiteles
Én csillagos ötöst adok rája
bocs csillagos 5-öst
@mirella11: én is igy gondolom szép volt 5
gratulálok szép volt 4
Ó iskola!
Mit tanítottál ennek a jámbor léleknek?
Helyesírást, fogalmazást biztos nem.
Csillagos 1-es.
Kedves Pályázók, Érdeklődők!

Örömmel látjuk az érdeklődést a pályázati anyag kapcsán, és mindenkit
szeretnénk ösztönözni a véleménynyilvánításra, hiszen egyrészt
mindenkinek jól esik a visszajelzés, másrészt mindenki szereti megosztani
véleményét másokkal.

Mindemellett arra kérünk Titeket, véleményeteket igyekezzetek olyan
formába önteni, amely építő jellegű, és mások számára nem sértő!

Köszönjük, és további sikeres pályázást / szavazást kívánunk!

Üdv,
Én életem csapata
süti beállítások módosítása