HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Ez az a hely, amely az életemből 8 év ami nem hiába van

én-életem 2009.11.05. 18:05

Mert az én iskolám a legszenzációsabb

Most be szeretném mutatni az én iskolámat, hogy miért ajánlom.Én a 8. évemet töltöm itt és azt már biztosan tudom, hogy nem fogom elfelejteni. Először is a tanárok mindig olyan kedves voltak, vannak és szerintem a közeljövőben is lesznek. Mindig azt tartották szem előtt, hogy nekem miben segíthenek, korrepetálnak, és ezzel megalapozzák a jövőmet. Minden nap boldogan térek be az épületbe és ugyan így távozom is el. Már 1955 óta működik és eddig mindig nagyon sok nebuló tanult tovább jóhírű iskolába. Az épület viszonylag jó állapotban van, folyamatos felújítások jellemzőek rá. Azt becsülöm az Igazgatónőben, hogy mindig szervez Alapítványi bálokat amivel hozzájárulhat az iskola anyagi helyzetéhez. Nemrég alakult iskolámban a Diák Önkormányzat. Ez annyit jelent, hogy a felsős osztályokat 2-2 gyerek képviseli és ekkor a diákok elmondhajták véleményüket, mit kéne változtatni, miket vezessenek be. Én is tagja vagyok ennek és őszíntén megmondom, amióta ez megalakult azóta modern lett a sulim. Aki zenét szeretne tanulni itt megteheti. Ugyanis van zenei tagozat is. Én is tagozatos vagyok. Azonban kórus tagnak kell lenni, ami nagyon gyakori fellépésekkel jár. Ha a városban ünnepély van, az én iskolám mindig fellép rajta és általában vastapssal zárul. Ezen kívül van nyelvi tagozat is. Angol, német. Ha valaki nem nyelvi tagozatos akkor heti 3 nyelvórája van. Iskolámban konyha is üzemel. Reggeli, ebéd, uszonna. Nekem nagyon jó benyomásom van a konyha felől. Továbbá szokott lenni sulibuli, amikoris a diákok kitombolhatják magukat, illetve április 1-jén diákigazgatót választanak a gyerekek és azon a napon ő hoz döntéseket.

Ez az én iskolám röviden. Remélem sokaknak elnyertem tetszését ezzel a kis röpke pályázatommal és várok mindenkit!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr881503037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása