HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Csak szerep volt (Tóth Gabi /elég volt )

én-életem 2010.07.19. 20:42

Csak szerep volt (Elég volt) Tóth Gabi

Nem kértem szíved,/ tudom, még sem hiszed /ami, veled volt, szép, /de, forog a szél.Az égbe szállva,/ más karjába/ repültél, /eltűntél./Én álmodok, rólad, /néha ágyamban ott vagy,/ soha ne eressz el, /a szerelem kell./
Egy percig távol, /egy évnyi vágyódás.

Kavarog a forgószél, /rohanok de, eltűntél,/ darabokra tört emlék,/ köddé vált./

REFR: Csak szerep volt, én most már látom, /arcodon maszk, szíved jég./ Csak szerep volt, és most már bánom, /a festék rég nem véd./Eszem szólt, a szívem mégis, /hitt neked, de elmúlt már./ Hát legyen vége, rám az élet, /máshol vár.

/Tudtam, /öledbe, ha hulltam, /megőrülök,/ közel a vég,/ a szívem úgy ég./ Ha forr a véred, /újra éled /száz emlék, /még, még, még./
Már nem félek/, féktelenül zuhanni, /fogd meg a kezem és szállj, /sose mond, állj!/ Egy csók feloldoz, /s lehullik minden lánc./
Kavarog a forgószél,/ rohanok de, eltűntél,/ darabokra tört emlék,/ köddé vált./

REFR.

/Ha lelked /szállni kész, de félsz, /mint, gyermek, aki lépne végre, Lépte mégse,/ érne biztos célt./
Ha elmúlt, ne sírj, ne bánd mi volt./ Csak ereszd el,/ most menni kell, /légy szabad, mint a Hold. /

REFR. 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr392162035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nos akkor lehet olvasgatni:)
szerintem az jól sikerült szöveg nagyon..
süti beállítások módosítása