HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Tóth Gabi_Eltűnt minden

én-életem 2010.06.14. 19:01

Míg élek veled addig rajtam nevetsz
tudod ,nem ez a világ mi engem untat ,kár
az éjszakában a vak sötétben féltem már,s te járkáltál

Én azt hittem más lesz minden ,éppen a nap fel kel
valahogy más mit nekem ő szánt
én mindig tudtam többé nem vágysz rám

Beteges az érzés még, a kételyem épp úgy él,
szabadon éltem rég ,de elmúlt már

Eltűnt minden ne tőlem kérdezd már máshol jár a boldogság
te éppen mint ő engem néztél ,késő hogy rám várj
eltűnt minden másképp érzem a szívem most már jéggé vált
én leléptem már máshol várnak bárhogy fáj

Láttad ,amikor az álmom valahogy mássá vált s ez nekem ugy fájt
a rácsaid közt álmodozni nem volt más csak pillantás
már túlléptem, más karjában fuldokló csoda várt ,ez igazán más ,már tudd hogy nem fáj
lépj előre s válald fel most már

Beteges az érzés még a kételyem épp úgy él
szabadon éltem rég de elmúlt már

Eltűnt minden ne tőlem kérdezd már máshol jár a boldogság
te éppen mint ő engem néztél késő hogy rám várj
eltűnt minden másképp érzem a szívem most már jéggé vált
én leléptem már máshol várnak bárhogy fáj


Egy állarc mi épp ugy bennem él
mint amikor az álmadiban összebújva másképp éltem én
de jobb így már nem kell kérjem én
hogy engedj el a kínokból s had repüljek én

Eltűnt minden ne tőlem kérdezd már máshol jár a boldogság
te éppen mint ő engem néztél késő hogy rám várj
eltűnt minden másképp érzem a szívem most már jéggé vált
én leléptem már máshol várnak bárhogy fáj

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr832081516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása