HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Elég volt

én-életem 2010.06.14. 19:02

Nem fogtad kezem
Csak elmentél vele
Engem itt hagytál
A saját apám
És nézem innen
Új életed,
Bánom már
Hogy vágytam rá

Te drogozol mindig
Már nem nézek a szemedbe
Annyira fáj
Amivé válsz
Egy cseppnyi mámor
És ő irányít már!

Amikor nappal szívsz
Amikor a bár szólít
Tudom azt apám nincs
Többé már

Gyűlölöm, hogy máshol álmodsz
Három gyerek otthon vár
A testvéreim éhesek és
Későre jár már
Gyűlölöm, hogy nem szeretlek
Nagy köztünk a távolság
Te elhagytál, már rád sem vágyom
Nincs apám

Sírtam,
Csatákat is vívtam
Elrepültem, máshol várt
A boldogság
Már nem vagy bennem
Minden percben
Vége már (ájájáj)

Vágyálmok
Helyébe a rémálmok
Jönnek, sose lesz már
Szereped hát
Az életemben
Nem létezel már!

Amikor nappal szívsz, amikor a bár szólít, tudom azt apám nincs többé már

Gyűlölöm, hogy máshol álmodsz
Három gyerek otthon vár
A testvéreim éhesek és
Későre jár már
Gyűlölöm, hogy nem szeretlek
Nagy köztünk a távolság
Te elhagytál, már rád sem vágyom
Nincs apám

Kár , hogy mindent elcsesztél
És magadat fojtod csapba, fuldokolhatsz
Már nem látom én

De jobb így, hogy már elmentél,
Nem jön egy új, ki csak rám vár, és
nem is szeretném!

Gyűlölöm, hogy máshol álmodsz
Három gyerek otthon vár
A testvéreim éhesek és
Későre jár már
Gyűlölöm, hogy nem szeretlek
Nagy köztünk a távolság
Te elhagytál, már rád sem vágyom
Nincs apám 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr122081520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása