HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az álarc mögött

én-életem 2010.03.08. 20:37

- Remek ez a bál, igazán jól megszervezte!
- Örülök, hogy jól érzi magát. Tudja nekem is fontos, magányban élek, de ilyenkor szabadon elmerülhetek a tömegben. A farsang az én egyetlen lehetőségem a társasági életre.
- Miért mondja ezt?
- Csak úgy, nem számít. Még maga sem ismer eléggé.
Edit most nézett csak körbe igazán. A falon festmények függtek, mindegyik arckép.
- Tudja, imádom az arcképeket. Akad köztük igazán értékes darab is.
- Miért szereti annyira őket?
- Talán, mert az igazságot mutatják, a lelkünket.
Elmerültek az arcképek látványában. Edit szájtátva bámult, és a férfi szavain töprengett.
- Egyébként, az én arcképem is megtalálható köztük. – mutatott végig a képeken a férfi.- Kíváncsi vagyok, rájön-e melyik az.
A lány körbenézett, mindenképpen látni akarta a férfi arcát. Aztán megakadt a szeme egy képen, és szinte biztos volt benne, őt látja. Közelebb lépett a festményhez és rámutatott.
- Ez maga, egészen biztos.
A férfi szemei a meglepetéstől nagyra nyíltak, alig bírt megszólalni.
- Nahát… Erre meg… Ezt hogy találta ki?
- Nem tudom, csak ránéztem, és tudtam. Talán a hangja, vagy amiket mond… Csak ehhez a képhez illenek.
- Nem kétséges, engem ábrázol. Sajnálom, hogy csalódást kell okoznom önnek.
- Miket beszél, hiszen maga igazán jóképű!
- Nem, sajnos a valóság egészen más.
- Jaj, azért nem lehet olyan szörnyű. – közelebb lépett hozzá, és álarca felé nyúlt. – Ne bohóckodjon, vegye már ezt le!
Ádám idegesen odakapott, és megfogta a lány kezét.
- Ne!
- De hát mi a baj?
- Farsang van…
- Nem, valamit eltitkol…
A férfi komoran elfordult.
- Pár éve, nem sokkal a festmény elkészülte után balesetet szenvedtem. Az arcom… helyrehozhatatlanul megroncsolódott.
Edit odament, megfogta a kezét és szembefordította magával. Megsimogatta haját, majd óvatosan leemelte róla a maszkot. A férfi elfordította volna fejét, de Edit nem engedte, és hosszan a szemébe nézett. Így álltak némán, majd a lány odabújt hozzá, és megcsókolta.
- Gyönyörű vagy!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr981822290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása