HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

A villamos farsangi menetelése

én-életem 2010.03.08. 20:03

Eljött farsang reggele. Jó érzés,mikor nagymamám farsangi fánkjának illata tölti be a házat,szinte jókedv terjeng a levegőben.Ez a nap az álmok napja.Ma ha csak kis időre is,de mindenki azzá válhat,amivé képzelete alakítja.A szomszéd szobába nézek,kisöcsém épp a jelmezét próbálgatja,a hatalmas,hetek óta csinosított sárga villamost.
-Ez igazán egyedi lett!-léptem mosolyogva a szobába-Nézd,kész lett az áramszedő!-lengette csillogó szemekkel az összeeszkábált vékony léceket-Gyönyörű!-véleményeztem bőszenEzzel testvérem kihúzta magát,és trappoló léptekkel kicsörtetett az előszobába.Nem sokkal később a villamos már mentre készen állt,elindultunk az óvodai farsangra.Mikor megérkeztünk,már hatalmas tömeg volt.Tündérek,hősök,és rajzfilm figurák sűrűjébe csöppentünk.Fél füllel elkaptam egy beszélgetést 2 kisfiú között..
-Te minek öltöztél,csokinak?-Én fenyőtoboz vagyok hát nem látod?Moslyogva haladtam tovább.Aztán félelem fogott el.Istenem mi lesz,ha a farsangi forgatag nem ismeri majd fel a villamost,amit a kistesóm hetekig díszített.Ránéztem.Pedig határozottan villamos...-konstatáltam magamban.Alig tettünk pár métert,mikor egy kiáltás...-Jajj de szép a villamos!...Odafordultam,.gy 5 év körüli kislány,ragyogó szemekkel csodálta a nagy sárga karton járművet.Fellélegeztem.Látszik hogy villamos.A megmentő-mondtam anyunak,jót mosolygott ő is.Mielőtt színpadra lépett megpusziltam a nóziját.-Na hol van az az áramszedő,jó magasra!-biztattam.Kipirosodott arccal lépdelt fel a dobogóra.Hatalmas tapsot kapott.Nem sokkal később elhangzott a mondat:A győtes:a villamos!Kisöcsém lélekszakadva rohant az emléklapért.,-Látjátok,ez a villamosomé!Boldogan ölelgette.Nagyon örültünk.Isteni érzés volt az a nap.Sok boldog arc,érzések,színek kavalkádja.Hazafelé a kocsi hátsó ülésén pihegett a villamos.Otthon bolgogan futott nagyihoz,majd jóízűen harapott a fánkba.Ahogy néztem a családomat elgondolkodtam.Ez egy nap amely ajtót nyit a képzeletnek,és utat ad az álmoknak...

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr491822171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása