HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Itt a farsang

én-életem 2010.03.03. 22:05

Itt a farsang, itt a bál
na nekem ne kiabálj.
Megtudhatod, ki vagyok,
de csak ha kitalálod.

Elsőként jön Mikulás
és még kettő jó barát.
Kezembe nyom virgácsot,
cserébe én mosolygok.

Aztán jön a boszorkány
pálcájával mutat rám.
Kosaramból a papír
kézhez röppen, mint a sicc.

Mögötte a királylány
bájosan mosolyog rám.
„Én is nyerni szeretnék”
Kapott hát egy cetlikét.

Bent a zene felharsant
odafordultam gyorsan.
Kosaramból egy cetli
tolvaj srácnál kötött ki.

„Hadd lássam csak, mi van itt?”
jött most már egy Einstein is.
„Húzzon egyet, hátha nyer!”
biztattam az öreget.

Nagyítóval szemlélte
a papírt a kezében.
Aztán számolni kezdte
esélyét a nyerésre.

A zene tovább tombolt
a sok jelmez meg táncolt.
Sarokban a banditák
megdézsmálták a kaját.

Kosaramból fogyott már
a rengeteg nyerő szám.
És akkor jött Piroska
ő elvitte a nyolcast.

Odabent a teremben
megkezdődött a verseny.
De én még nem mehettem
míg a nyolc jegy el nem kelt.

„Szent habakok, mi van itt?”
esett be Malacka is.
Nem kapott egy jegyet se,
mert elrohant Füleshez.

A nyolc jegy a kezemben
gazdára várt, sürgősen.

De jöttek rá elegen
beköszönt a hét törpe.
Nyomukban Hófehérke
gyűjtötte a jegyeket.

Kiürült a kosaram
a színpadra rohantam.
Megmutattam magamat
a kis manós ruhámban.

A színpadon maradtam
elkiáltottam magam.
„Kezdjük hát a sorsolást
elfogytak a tombolák!”

Feljött mellém Mikulás
és még kettő jó barát.
Ők hozták a nagy zsákot,
a sok szép ajándékot.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr711807122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása