HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Esküvő jelmezben

én-életem 2010.02.09. 21:59

Felnőtt koromban egyetlen egyszer volt rajtam jelmez és az sem farsangkor, hanem az esküvőmön.
Minden olyan volt, ahogy a nagykönyvben meg van írva.
Habos-babos csipkés, földig érő kosaras. A ruha csodás volt, nekem is tetszett.
Hajam életemben először vörös, fejemen fátyol és koszorú, arcomon smink, kezemben magam álmodta csokor. Szép voltam, ilyennek is láttam magam akkor.
Néhány évvel később az új kolléganőimmel felidéztük a hajdani szépidőket és esküvőnket.
Büszkén mutattam is magamról egy esküvői fotót, amitől nekik leesett az álluk.
– Ez tényleg te vagy? Ha nem te mondanád el se hinnénk. Ne haragudj, de most jobban nézel ki, mint akkor.
Riadtan kaptam ki kezükből a képet, úgy téve, mintha tévedés történt volna.
– Bocs csajok, ez nem az esküvői fotóm. Véletlenül összekevertem egy farsangival, amikor
a buli kedvéért anyukám esküvői ruháját öltöttem magamra.
– Hát nem igazán hittük, hogy igazi esküvői fotó – mentegetőztek. – Nézd már meg azt a sminket, valami pancser volt, aki csinálta.
Na azóta, nem sminkelem magam!

3 komment

Címkék: én az életem

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr231744108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tetszik az írásod a csattanó tényleg ütős. Gratula!
Köszi a kommentet. Ezen a címen képet is találsz.
Tetszett!
Remek példája ez a kis írás annak, hogy nem kell mindent "túlírni" - néha a kevés a több.
Köszi az ajánlót!
Vali
süti beállítások módosítása