HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Jó időben Jó helyen

én-életem 2009.12.08. 16:43

2007-ban sikeresen leérettségiztem, környezetvédelmi szakon. A pályaválasztásnál utolsónak jelöltem meg a Kodolányi János Főiskolát, méghozzá a kommunikáció és médiatudomány szakot, majd az utolsó pillanatban az első helyre módosítottam. Hogy miért tettem, nem tudom. Talán ez az első szerencsésnek mondható fordulat.

Immár, mint Kodolányis vágtam bele a főiskolás élet sűrűjébe. „Néha” mint minden rendes hallgató lógtam egy-két óráról. Az egyik ilyen alkalommal összefutottam a főiskola előtt két hasonló cipőben járó évfolyamtársammal. Kérdeztem tőlük, hogy hova mennek ilyen elszántan. Azt mondták, hogy most kezdődik a rádiós szakkör. Ez jobb programnak tűnt, mint a Filozófia óra, így velük mentem. Ez volt a második szerencsés fordulat, mert később aztán ott is ragadtam, és az időm nagyrészt a szakkör tagjaival töltöttem.

Kiderült az is, hogy a hallgatók által készített anyagok a Médiákok című műsor-összeállítás részeként adásba is kerülnek a Vörösmarty Rádió hullámhosszán. Külön meglepetés volt számomra, hogy a helyi közösségi rádió a főiskola részeként működik. Először a Médiákok csapatába léptem be, majd némi gyakorlás után csatlakozhattam a Vörösmarty Rádió vidám szerkesztőségéhez is, mint gyakornok. Így telt el az első évem a Kodón.

A második félévben kötelező volt egy hét lapszerkesztési gyakorlat, ami izgalmasnak hangzott, és végül beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A harmadik félévben az Internetes újságírásba kóstolhattam bele egy hétig, ugyanis az iskolában működik az ALBAMAG internetes magazin, ahol a hallgatók is publikálhatják cikkeiket. A negyedik félévben a televíziós gyakorlaté volt a főszerep. Budapesten működik a Kodolányi János Főiskola Médiacentruma, amelyet nemcsak a diákok használhatnak, de valódi filmek is születnek itt. Egy hetet tölthettem, itt ez alatt a stúdióban én is kipróbálhattam, milyen egy híradó szerkesztésében részt venni. Milyen érzés az, amikor kigyullad a „kis piros lámpa”.

Ez a hatodik, és egyben utolsó félévem a főiskolán, és egyáltalán nem bántam meg, hogy végül elsőként jelöltem meg a székesfehérvári Kodolányit a felvételi lapon.
Rengeteg egyéb lehetőséget is biztosít az iskola, sokféle programból válogathatnak a diákok, mindegyiket felsorolni szinte lehetetlen, azonban egy tanácsom lenne a jövő Kodolányis hallgatóinak: Nem sokszor van lehetőség belekóstolni az újságírás ennyi formájába egy helyen.. A Kodolányi János Főiskolán lehet. Használd ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr961583741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása