HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Papírpillangó

én-életem 2010.02.26. 20:15

Általános iskola, 4. osztály. Farsangkor pillangó jelmezem volt. Anyukámmal készítettük, közösen. Néha a vízfestékkel kimentem a vonalból, vagy összecsúsztak a színek, de az ENYÉM volt. Azt gondoltam, hatalmas, színes szárnyaimmal mindenki megkérdezi: „Hű, ezt Te csináltad?”, vagy meglát az akkori „nagy Ő”, s talán megtetszem neki. Beléptem a bálba. 4-5 „kislepke” jött velem szembe. Egyik hatalmas csápokkal, a másik gyönyörű, plüss szárnyakkal volt díszítve. Mikor anyu nem hallotta, hazudtam: „Azt hittem, saját készítésű kell.” Tombolát nem mertem venni, nehogy fel kelljen állnom a színpadra. A „nagy Ő” kölcsönzött BAT MAN ruhájában megjegyezte: „Ezt te csináltad? Látszik.” Kinevetett.
Édesanyám ott volt velem. Pityeregve mondtam, hogy nekem nem tetszik a ruhám. Megölelt és azt mondta: „Nekem a Te jelmezed a legszebb!” Letörölte a könnyeim és néztük a tombolasorsolást. A fődíj egy távirányítós autó volt. A „kék ötös” lett a nyertes jegy. A „nagy Ő” rögtön jelentkezett, ő volt a szerencsés. Több apró nyeremény is volt már nála. Alig tudta már tartani. A sorsoló tanító néni így szólt: „Add oda anyukádnak a többit, így meg tudod nézni az autót.”
„Nincs itt az anyukám, sajnos”- hangzott a válasz. Elszomorodott, jó lett volna, ha ott van valaki, aki büszke rá és örül az örömének.
Mára tudom, hogy nem az számít, hogy hány embernek nyeri el a tetszését, amit teszek, vagy amit mondok. A lényeg az, hogy legyen kivel megosztanom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr11793163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása