HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az én iskolám - Az én életem

én-életem 2009.12.08. 17:17

Az én iskolámat Petőfi István Általános Iskolának nevezik. Az alsó és felső iskolával együtt körülbelül 400 gyerek jár ide. Nevét Petőfi Sándor testvéréről kapta. Ő volt Kondoroson az első pénztárnok.
Az iskola 1990-es évek elején épült Kondoroson. Nagyon szép teremek vannak benne. A négyzet alakú épület közepén van az udvar.
Az aulában sok szép festmény van, amit az iskola tanulói készítettek. Itt szoktuk a sok jó programot szervezni, és az ünnepi előadásokat megrendezni. A termek plakátokkal, képekkel vannak díszítve. Azért szeretem az iskolámat, mert szép és új.
Én szeretek ide járni, mert rendezett környezetben tanulhatunk, segítőkész tanítókkal. Sokféle délután elfoglaltság közül választhatunk. Azért szeretek ide járni, mert új ismereteket szerezhetek itt és az életetem első részét itt kezdtem felépíteni, hiszen innen megyek továbbtanulni. Az iskola nélkül nem mennenk sokra, itt szerezzük meg a tudást.
Az iskolának van saját kollégiuma is, ami nagyon családias berendezésű. Zöldudvar is épül, amiben mi is sokat segítkezünk.
A kardosiak iskolabusszal járnak be Kondorosra. Az iskola pályázott nagyobb buszra, de sajnos nem nyerte meg. Az 1 millió forintból vehetnénk egy nagyobb buszt, amivel nem csak a kardosi tanulok utazása lenne kényelmesebb, hanem a vidéki versenyekre is eljuthatnának tanulóink. A megmaradó pénzt a sulirádióra fordítanám, vagy a dvd szoba zene-és filmtárát bővíteném.
Nagyon sok érdekes dolog történik itt nap mint nap, ezért jó ide járni.

Brlás Fanni 8.b
Popka Ádám 8.b
Kasnyík Bence 8.b
Bencsik Petra 6.a

Az én iskolámat Petőfi Istvánról nevezték el. A ’90-es évek elején építették.
Én szeretek ide járni, amennyire egy iskolába csak lehet. Sok barátot szereztem itt. Én már 8. osztályos vagyok, ezért ha megnyernénk a pályázatra szánt összeget, akkor az abból vásárolt tárgyakat már nem biztos, hogy tudnám használni, de jót szeretnék a kisebbeknek. Ha én nyerném meg a pénzt, akkor a számítástechnika termet fejleszteném, mert én szeretem az informatikát és a számítógépes játékokat. Azért vásárolnék új gépeket, mert szerintem ebben van a jövő.
Jó a tanítás és jók a tanárok. Én szeretem az iskolámat, szeretném, ha segíthetnék rajta.

Molnár Tamás 8. b

Az én iskolám a Petőfi István Általános Iskola. Nevét híres költőnk öccséről kapta. Diákott-
hon is található benne és sokféle művészetoktatás folyik.
A művészetoktatásba beletartozik a festészet, ahol csendéleteket, fantáziadús rajzokat és pá-lyázatokra beküldendő alkotásokat csinálunk. A zeneoktatás sem maradhat ki. Hegedű, zon-
gora, furulya, fuvola tanulására van lehetőség.
A nyolcadikosok számára központi felvételire való felkészülésben segítő előkészítő van nyelvtanból és matematikából. A versenyekben való felkészülésben is segít valamennyi tanár.
Szeretek ide járni, mert nagyon barátságos a környezet, kedvesek a gyerekek és a tanárok is segítő készek. Rengeteg rendezvényt szervez az iskola és sok az intézmény szépítésében segítő program is.
Én az 1 000 000 Ft-ot a diákotthon megszépítésére és a kémia – fizika előadó jobb felszerelt-
ségére költeném.
Ez a legjobb iskola!

Dankó Dóra 8. b

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr561583841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása