HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az én iskolám - Az én életem

én-életem 2009.12.08. 17:13

Az én iskolám Petőfi Sándor öccséről, Petőfi Istvánról kapta a nevét, aki itt, Kondoroson tevékenykedett.
Az iskola kívülről nagyon szép fehér színű, az ablakai sötétbarna színű fával vannak borítva. Viszonylag új kinézetű, nagy terekkel és tágas folyosókkal. A termek jól felszereltek, barátságosak. Tiszta, rendes udvara és kertje van.
Szeretek ide járni, mert rengeteg délutáni foglalkozás van. Vannak mozidélutánok, festészet szakkör, zenetanulási lehetőség. Kézilabda és focilabda csapat is van. Iskolabált, évfolyambált is lehet tartani, ha jól viselkedünk. Az iskola mindig jó programokat szervez a tanulók számára. Jó az iskolaközösség, sok barátom van, akikkel szeretünk ide járni.
Ha megnyerném az 1 millió forintot az iskolának, akkor vennénk új sportfelszereléseket, felszerelnénk az arra szoruló tantermeket jobb eszközökkel. Folytatódna az iskolai udvar kialakítása, a focipálya felépítése.
Kialakítanánk egy mozitermet, ahol a szerdai mozidélutánt tartanánk, és a napközis diákok filmeket nézhetnének. Újabb programokat szerveznénk, csoportos kirándulásokat, ahol a diákok jól érzik magukat.
Én nagyon szeretem ezt az iskolát, és örülnék, ha megnyerném a pályázatot, mert szebbé tehetném ezt az intézményt.

Hézer Luca 6. a

Én a Petőfi István Általános Iskolába járok. Nevét egy nagy költőnk öccséről, Petőfi Istvánról kapta. Körülbelül négyszáz gyermek jár ide.
Szeretek ebbe az iskolába járni, mert korszerű és tiszta. Sok foglalkozást tartanak: zeneiskola, különórák, történelmi filmvetítés és sok más színes program. Nagyon örülök annak, hogy heti öt óraszámban tanulhatom az angolt. Azt sajnálom, hogy kevés órában tanuljuk a történelmet.
Ha mi nyernénk meg az 1 millió forintot, annak nagyon sok célja lenne. Például szükség lenne új történelmi és földrajzi térképekre, a fizikai és kémiai kísérletekhez modern műszerekre. Jó lenne, ha az informatika teremben korszerűsítenénk a számítógépeket. Szeretném otthonosabbá tenni az iskolát és bővíteni a könyvtárat.
Álom, álom, de szép álom, de jó lenne, ha valóra válna!

Tímár Fanni 8.b

Én egy kondorosi tanuló vagyok. Kondoros egy kis település békés megyében. Legismertebb épülete a Csárda, ahol hajdanán Rózsa Sándor. A híres betyár mulatozott. Azonban a legfontosabbról még szót sem ejtettem, a Petőfi Sándor Általános Iskoláról, ahol minden nebuló tengeti napjait.
Az intézmény az 1990-es évek elején épült, nagyjából 380 tanuló jár ide. Kínkeservvel tanul mindenki, hogy jó jegyeket szerezzen és örömmel ujjong, ha ha az osztályfőnök bejelenti a szünet kezdetét.
Hetedik osztályos létemre már gondolok a továbbtanulásra is, de én is nagyon örülök, ha a szünetben kipihenhetem magam. Természetesen, hogy jön a karácsony, bennem is feltámadt a gyermeki jókedv. Az iskola is díszbe öltözött, a gyerekek adventi koszorút, fenyőfát, díszeket és szaloncukrot hoznak, hogy kellemes hangulatban teljenek az utolsó napok a szünet előtt.

Sárközi Szabolcs 7.b

Legyen a mi iskolánk a győztes, amely a kondorosi Petőfi István Általnos Iskola, Diákotthon és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény, amit szerintünk mindezek jellemeznek:

Kényelmes, újépítésű, hangulatos, nagyon jó, szép, tágas, befogadó, nagy, szellős, világos, tágas, csodaszép, törekvő, alkalmazkodó, toleráns, gyermekközpontú, takarékos, fogékony, érdeklődő, baráti légkör, tudásvágy, segítés, tehetséggondozás, fejlesztés, támogatás, törődés, szabadidős tevékenységek, versenyek, győzelem, elhivatottság, szorgalom, összetartás, szeretet, kollégium, kirándulások.

Az iskola pedagógusai

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr41583830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása