HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

második esély

én-életem 2009.11.18. 21:59

Tisztelt Olvasók!
 
Nekem ez a második pályázatom és döbbenten olvastam a komikat amiket az előzó pályázatom kapott.Lehet,hogy szánalmas felajánlani a nyereményt,de mi megtesszük. A pályáztommal egyidejüleg jelentkeztem tanító képző fósuliba,mert gyerekkorom óta ez a vágyam.Ezért is szeretném megmenteni a mi kis iskolánkat Mikebudán,hiszen jelenleg nincs munkahelyem gyesen vagyok itthol,de mire kislányom is iskolás lesz  szeretnék a katedrán állni,ha bezárják az  iskolát nem csak az én két csemetém kerül olyan helyzetbe,hanem 60 másik is.Mivel szegénység tombol itt is, mint ahogyan olvastam még sok más faluban.Sajnos ez ellen elég keveset tudunk tenni és kevés az ilyen jótékony pályázat,mint ez is.Tiszta szívemből kívánom hogy ez és sok más hasonló iskola a jövőben talpon tudjon maradni,hiszen mi lessz velünk iskolák nélkül??? Az itteni gyerekek közül sajnos igen sok még reggelit sem tud az iskolába vinni, mi lessz velük,ha a városba kell majd járniuk, igaz az az önkormányzat biztosít buszt a bejáráshoz,de szerintem ez igen kevés.Mellesleg az sem igen előnyös,hogy valakik,mint ahogyan velünk is tették kiközösítenek ,mert mi nem falubeliek vagyunk. Sajnos ez is tapasztalat,hogy másik falu gyerekeit nem látják szívesen pedig mi is csak emberek vagyunk. Én a pályázattal nem pénzt szeretnék csinálni,mert már az is fél siker ha hallanak Mikebudáról,hiszen sokaknak  dunsztjuk sincs hol található.De ha mégis nyernénk az iskola még kapna 1 év esélyt a fentmaradáshoz.
 

Tisztelettel: Orosz Gabriella 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr481535424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedves Gabriella!

Tudom, hogy az én egy 5-ösömmel nem változik meg a helyzet.
De nagyon meghatott az írásod, átéltem én is a rosszindulatú bejegyzések sokkhatását.
A másik pályázatodat keresgéltem, nem találtam meg, pedig Mikebudára határozottan emlékszem belőle.

Szeretetnék Neked sok sikert kívánni és azt, hogy az iskola helyzete rendeződjön.

Édenné Széll Judit
Nem azt írtam hogy szánalmas felajánlani a nyereményt, hanem hogy szánalomra appellálni nem menő! Egyáltalán nem ugyanaz a kettő!

Egy millió forintból nem lehet fenntartani egy iskolát 1 évig! Jó ha 2 hónapra elég lenne!
Kedves Gabi!
Érzem a segítő szándékot, de picit vitatkoznom kell (és tudom.. az könnyen beszél, akit nem fenyeget hasonló helyzet). Sajnos bármit mondanék, politikába torkollna, amit nagyon nem szeretnék. Viszont Te is tudod, hogy nagyobb a természetes fogyás, mint a szaporulat és egyszerűen nem fenntartható ez a rendszer. Ezért sor kerülhet és kerül is iskolák bezárására (és sajnos nem mindig azt sikerül, ami ténylegesen is indokolt lenne, de akárhogy is.. az olyan helyeken, ami iskolákat bezárnak is vannak gyerkőcök, akiknek ugyanúgy megterhelés). Viszont a racionalizálás elkerülhetetlen. Megjegyzem rengeteg pénz kéne a közoktatásba, és akkor lehet, hogy a Te gyerkőcödnek is megmarad a sulija, és én sem kellene napi 14 órát ingázzak, mert lenne kollégiumom. De nincs. Megoldás, pedig van, hiszen ahogy írtad.. a városba indulnak buszok. És lám a pályázatodnak szerintem ott rejlik a legfontosabb mondanivalója. A gondolkodásmódon kéne változtatni. Hogy senkit ne közösítsenek ki, sehonnan.. Ez olyan dolog, amit sajnos 1 millió forinttal nem lehet megoldani, mert ez nevelés kérdése, amit maga az iskola (is) kéne ellásson. Szumma szummarum:
Megértelek, de próbálj a dolgok mögé is látni, még akkor is, ha kellemetlen a valóság.. jönnek még szebb idők is;)

+5
1 millió sajnos semmire sem elég, érdemesebb volna beszélni az intézmény fenntartójával. Illetve megvárni amíg változik a széljárás, szóval olyan emberek döntenek az iskolákról is, akik...nem folytatom mert jön a moderáció. Üdv!
süti beállítások módosítása